czwartek, 5 listopada 2015

Dzień jak codzień,norma.

    -Synu a co to dzisiaj wcześniej do szkoły wychodzisz ? (moje zdziwienie )
 - A no bo tej baby nie było kiedyś i darła jape ,no i ide na kółko wcześniej.
 To przykład z rana,takich jest więcej ale aż sie obawiam ich przytaczać.
Chyba tego nie zrobię. Generalnie wszyscy i wszystko jest według nastolatków głupie,chore,psychiczne.
-Nie będe sie uczył bo po co.
- Po to żebyś sie czegoś nauczył
-A na co?-
-A na to że musisz mieć zawód,dobry zawód
-Ee  nie musze.
-Musisz dziecko bo manna Ci z nieba nie spadnie a pieniążki to lubisz mieć .A jak nie będziesz mieć zawodu to nie zarobisz i skąd weżmiesz? Kraść pójdziesz ?
-Nie wiem. (chwila zadumy,głupie miny itp)
- My ci już nie będziemy dawać ,skończysz 18 lat i co wtedy. Jak nie będziesz sie teraz starał żeby jakiś zawód zdobyć który ci da jakieś pieniądze to wybacz ale wiecznie cię nie będziemy. utrzymywać
-phhii...

                        ........................................................................

_Synuuu,ile jeszcze ten wiek u Ciebie potrwa ,no wiek dojrzewania?
- A mamo jeszcze  trzy lata.
(.....Jeszcze trzy lata ,no to matka żyj i ciesz sie ) Pani psycholog mówi że do 20 -tki

.
Gadał człek do obrazu a obraz ani razu.
Cierpliwości się uczę od ponad 20 lat odkąd poznałam mojego męża,a odkąd mam dzieci to już zasługuje na medal. Boże daj mi sił.

3 komentarze:

  1. Ech,i to wszystko jeszcze przede mna :D Moja najstarsza dopiero w wiek dojrzewania wchodzi i zaczyna miec swoje fochy. Staram sie jak moge i powtarzam sobie w duchu-ja tez taka bylam,moja mama przetrwala to wszystko,ja przetrwam z moimi dziecmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie pocieszam że czas tak leci że kiedyś będe ten czas wspominać .....z uśmiechem oczywiście :) no ale łatwo nie jest

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, że moja Eliza zaczyna mieć już podobne teksty... Może trochę się jeszcze hamuje, ale... widzę, że zmierza w bardzo podobnym kierunku.
    O tak- Boże daj mi sił :)

    OdpowiedzUsuń