wtorek, 24 listopada 2015

Nic takiego

Dni lecą jeden za drugim,weekend minął błyskawicznie.Sobota imieniny u koleżanki.Niedziela w domu. My już mamy ten komfort że nie tachamy dzieci ze sobą na imprezy.Zostają już w domu . Poniedziałek zawiozłam ojca do szpitala ,bierze kolejną chemie.Trudne to ale co zrobić. Wróciłam już po 14,szybki obiad i musiałam odpocząć ,po wizycie w szpitalu,tam jak sie człowiek napatrzy to sie ma dość. Odpoczełam przy kawie i pojechałam o 17 na próbę.Tam sie odstresowałam ,dobrze nam szło,dużo piosenek poćwiczonych. Fajnie. Wieczorem herbata z pigwą i imbirem. Na ogrodzie rośnie pigwowiec i zrobiłam 2 tygodnie temu w syropie ,do herbaty pychota.


---------------------------------------------------

Misiek i jego ćwiczenia do historii
Ręce opadają tytuł był inny ,zamazał

Mój pies a dokładnie psica coś ostatnio świruje,nie chce jeść ,grymasi,najchętniej by jadła to co ja i trąca mnie pyskiem od dołu w łokcie aż mi ręka ze stołu spada,oto i ona
Jakoś tak piszczy ,jojczy szuka ,w końcu mąż sie jej pyta co ci się dzieje: rodzić będziesz ,czy co ? 
Rodzić nie będzie bo zabezpieczona a już miała dzieci i wystarczy. Więcej nas to kosztowało ,za pierwszym razem miała jednego pieska i nie umiała ,nie umiał ssać ,masakra,mąż przystawiał psa do sutka hehe. U weterynarza byłam bo to chciało żyć a takie maleńkie jak ja to określiłam jak torebka kokosu hehe (10 dkg). Potem już było lepiej matka pełną gębą wykarmiła dała radę. Ale już wystarczy ,już za stara jest.
Starszy chyba zawita do domu dopiero na święta,smsy ostatnio krótkie dwa słowa i tyle. Chwilami tęskno ale jak jest i jak sie z młodszym nieraz leją ,niby to na żarty ale te żarty za moment już nie są żartami to ja mówię Ty już jedż lepiej :) 
A jeszcze na koniec reklama syropu w wykonaniu młodszego: "Dzień bez kaszlu,noc przespana - narkotyki-dała mama. "
No to kurtyna.

6 komentarzy:

  1. Usmialam sie z tego tytulu :) fajny pomysl- na to trzeba wpasc !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że ręce Ci opadły, ale jakby nie było, Synuś jest kreatywny. W końcu historia nauczycielką życia jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Twój Młodszy to niezły numerant :) Ale poważnie, do tego trzeba mieć dar i duże poczucie humoru - nie każdy to potrafi :) Wróżę mu błyskotliwą karierę w reklamie albo kabarecie jakimś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, jaki poeta z młodszego synka :) Rymować potrafi w każdym razie.
    Ja miałam wielką przyjemność pić nalewkę z pigwy, to był smak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nalewki nie zrobiłam bo za mało owoców miałam ale kiedyś zrobię. Kreatywność młodego czasem zwala nas rodziców z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pychotka :)
    Młody niezły jest, uśmiałam się i z syropu i z tytułu :) :) Agent!

    Psica super i jak to kobieta, zmienna jest ;)

    OdpowiedzUsuń