poniedziałek, 2 listopada 2015

Nowy tydzień

Poniedziałek,jestem chwilowo sama to mogę coś napisać. Mąż pojechał z najstarszym odstawić go do internatu. Słońce ładne mogłabym skończyć fugowanie   ...tak tak sie stało że sama no czasem z pomocą męża ułożyłam płytki elewacyjne a co ;)  Troche to trwało ale satysfakcja jest i w portfelu zostało.
 Jednak kolano mi coś dokucza to nie dam rady dziś. Obiad jakby jest ,jakby bo nie wszyscy zjedzą po raz drugi gulasz ,taki podrobiony strogonow.
Potem jeszcze pojade na cmentarze i o 17 pojade na próbę,tak bo ja sobie śpiewam-drę sie czasem .Taka odskocznia .
Książki czytam ale tego Greya to już nie mogłam ,to jakaś masakra no ale co kto lubi.
Blogi czytam namiętnie i może za mało sie tam udzielam w komentarzach ale no pewnie tak mało wylewna jestem. Tematyka różna ale coś mi bliskie są te ludzkie problemy i troski ale i radości też.
I tak cieszę sie z tymi którym dzień minął dobrze ,którym dziecko się urodziło albo sie odnalazło po długim czekaniu na adopcje. Naprawde to przeżywam.
Jeszcze troche lat temu nawet chodziło mi po głowie aby zostać rodziną zastępczą. Życie jednak przyniosło co innego i tak zostało a teraz mnie chwilami przerastają problemy z moimi dziećmi ,więc tego ...zostaje tak ja jest.
 
 ps.halo ludziska , zagląda to kto ?

 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję "fachu" w rękach ;) Tez to lubię, sama wiele tez w domu "remontuję', a co :) Tak jak piszesz, satysfakcja murowana, a jeszcze to cos co lubię, no to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja tez zajrzalam,zaraz po kolezankach jak widze:D Chetnie poczytam sobie Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądają, zaglądają- a jakże!
    Oj powiem Ci, że mam to samo- bardzo przeżywam te nasze wszystkie blogowe wzloty i upadki zaprzyjaźnionych mi dziewczyn. To wspaniała sprawa.
    Heh, no to gratuluję i zazdroszczę, że Ty taka specjalistka jesteś. To niech kolano zdrowieje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta no jak życie zmusi to sie człowiek nauczy a zaczełam od odnowienia mebli kuchennych.No nie te same normalnie ,co farba zrobi ze starych mebli haha :)

      Usuń
  4. Grey mi się nie podobał....odsprzedalam dalej... nie mogłam go zdzierzyc na mojej półce ;-)

    OdpowiedzUsuń