poniedziałek, 15 lutego 2016

Odpowiadam :)

OO chyba mi sie udało wkleić ten ładny obrazek ,a jak sie udało to spróbuję odpowiedzieć na pytania Tygrysowej mamy. :)

1.Pierwsza strona, na którą zaglądasz po włączeniu internetu.

   Oczywiście strona bloggera i często mam radochę bo świeżusieńkie wasze posty czytam ,często po minucie lubi kilku jestem już u Was.

2.Post,którego pisanie sprawiło Ci najwięcej przyjemności.
 
Każdy mi sprawia przyjemność a czy któryś specjalnie ,hm może ten o przyjacicielach.

3.Trzy dobre rzeczy które spotkały Cię dzisiaj.

 No szczerze to dzisiaj nie jest dobry dzień,może z wczoraj jedna rzecz dobra była -odwiedziny u rodziców -sprawiliśmy im radość bo wnuka im przywiozłam. :) a to dwie rzeczy

4.Fobia/natręctwo /dziwny nawyk

 Trudno mi wybrać i sie zastanawiam czy takie mam? No może to że np chleb w woreczku ma być ładnie otwarty a nie rozerwany byle jak worek i sie wysypują kromki potem, Drugie- to kawa ma być w takiej szklance zwykłej lub ostatnio kubku ale ma być to przeżroczyste szkło. Więcej nie wiem/nie pamiętam.

5.Lubisz ludzi, którzy ...

.......mają coś do powiedzenia ,nie można się z nimi nudzić, lubimy ze sobą przebywać. Ludzi którzy umieją rozmawiać i słuchać.

6.Zabawne wspomnienie z dzieciństwa.
  Jak leciały "Ptaki ciernistych krzewów" i my dzieci mieliśmy zakaz  oglądania tego filmu ,to pewnego dnia żeśmy z siostrą się schowały za szafą (była odsunięta troche od ściany) i tam po cichu żeśmy chyba z pół filmu wysłuchały aż ojciec się kapnął i nas nakrył. Drugie wspomnienie to jak ze starszym bratem odbijaliśmy piłeczke pingpongową przez cały długi korytarz i ona sunęła po tym dywanie. I tak no fajnie było wtedy :)

7.Jak wygląda twój breloczek do kluczy?
  Kwadratowe kostki z literami i składa się to w imię ,akurat nie moje hehe bo KATIE wychodzi,

8.Jeden sposób,który usprawnia/ułatwia organizację domowego życia.

 Chyba nie mam takiego,planuję w głowie,często rano w łóżku jeszcze układam co mam dziś zrobić. Jak zapisuję kartkę na zakupy to często jej zapominam i w sklepie sie rozglądam i myślę co ja tam pisałam na tej kartce:)

9.Gdybyś mogła odbyć podróż w czasie,gdzie chciałabyś trafić i dlaczego?

Oj trudne pytanie. Chyba chciałabym sie znaleść z powrotem w latach mojej młodości .Jeszcze raz wkroczyć w dorosłość ale z tym rozumem co mam teraz .Pewnie bym zaszalała nieżle !! ;)

10.Gdybyś mogła wybrać sobie talent,co by to było?

 Zdecydowanie chciałabym pójść w muzykę ,coś tam próbuję śpiewać ale to powinno być rozwijane od dziecka a nie na starość . I druga rzecz to gra na jakimś instrumencie klawiszowym albo innym typu skrzypce.Tak zdecydowanie muzyka.

11.Ulubiony serial?

 Nie za bardzo oglądam seriale, chyba jedynie Rodzinkepl kojarzę bo to takie ludzkie ;) A dzisiaj wchodzi nowy " druga szansa " to może zacznę to oglądać.

 No to dałam radę . Dziękuję za nominację , miłego dnia!

9 komentarzy:

  1. Kurcze,kilka dni mnie raptem w blogowisku nie bylo a tu u Ciebie tyle nowosci! :) Fajnie jest tak poczytac o tobie, czegos nowego sie dowiedzieci :) A talent? Talent rzecz wzgledna, czasem wystarczy duzo samozaparcia ,zeby cos osiagnac a czasem majac talent mozna nie osiagnac niczego. Pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w zabawie.
    Z kubkami mam podobnie. Różne napoje piję w różnych kubkach. Mało tego - w różnych piję w różnych porach dnia :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. O fajnie dowiedziec sie kilku nowinek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fobie z kawą też mam- musi być w kubku/szklance, którą lubię :)
    A talent? Dobrze, że chociaż na "starość" robisz to, co lubisz :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie razem z tobą wybrałabym się w podróż do przeszłości z aktualnym rozumem :). Jesteśmy równolatkami, więc byłoby nam po drodze :). Pozdrawiam i miłego dnia życzę. Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajnie by było Iwonko :)
      Dzisiaj się odstresowuję od domu,jadę na mecz do Tych i wrócę późno w nocy. A małż został na straży w domu.
      Mistrzostwa Polski juniorów młodszych w hokeju,także będzie miły dzień :)

      Usuń
    2. No to Iskierko wzrost poziomu adrenaliny na meczu murowany, oby był sukces. Wspomnę tylko, ze mi dziś udało się na moment powrócić do przeszłości i to za twoją sprawką:). Niedawno wspomniałaś,że za czasów twojej młodości( czyli mojej też) nie było komputerów i na skakance sie skakało. Kiedy to przeczytałam, postanowiłam zaopatrzyć się w w/w sprzęt :). Dziś kupiłam sobie skakankę z licznikiem i "w ukryciu" zaliczyłam 202 skoki, oczywiście robiąc przerwy. Czuję powiew wiosny i chce mi się trochę rozruszać stare gnaty :). Super zabawa z pożytkiem dla zdrowia. Bardzo polecam, poczułam się prawie jak młoda dziewczyna :). Iwona

      Usuń
  6. Fajnie, że podzieliłaś się z nami tym wszystkim :)Zwłaszcza chowanie się za szafą w trakcie filmu mi się spodobało, a co do tego rozwijania talentu "na starość" to daj spokój - jaka starość?! Przecież Ty jeszcze młoda babeczka jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha ja kawę to tylko w dużym kubku/szklance, nie lubie w małych, czy filiżankach :)

    OdpowiedzUsuń