piątek, 27 stycznia 2017

Gdy w domu ludzi mniej;)

   Dwa dni same z córką  .Luksus powiem Wam,normalnie raj...;)
Panowie pojechali na Słowację ,dzisiaj już wieczorem wracają....Nie ma kto nagrandzić,jak wpadłam w szał sprzątania w środę to tak prawie jest. Zadnych buciorów w ciasnym korytarzu,desek nawet w pokoju(!),butów do snowboarda suszących się w łazience ,kurtek,czapek,rękawic kilka par.... Tak nawalą jak wrócą a ja dostaje wtedy białej gorączki...

Ależ mi tak dobrze....
Nawet filmy dwa oglądnęłam co normalnie nie ma jak bo sie rozmijamy w poglądach z małżem ;)
Upiekłam już ciasto i zarobiłam drożdże na bułki pszenne.Obiadu nie musi dziś być ...no wolnośc normalnie.

Starszy po studniówce wrócił...rano przed siódmą !

Lekko wstawiony..... na mecz na wieczór dał rady i nawet bramke strzelił.   I tekst do mnie po meczu: mamo musze sie przed meczem napić zawsze........dobrze że był daleko bo by ścierką dostał. Prosto po meczu pojechał z drużyną do szkoły.

Tata bez zmian,dzisiaj jeszcze dostanie kroplówkę i na razie tyle,zobaczymy jak będzie.

Zima nadal ,dzisiaj w nocy było -14 . Pieca pilnuję żeby nie zmarznąć.
Takie tam mają widoki,syn mi przesłał
 No to na razie lecę mase orzechową i jabłkową robić i kleić ten placek:)


4 komentarze:

  1. Takie tam widoki??? Przecież tam jest bajecznie!!!
    Iskro, musisz zatem regularnie gdzieś swoich mężczyzn wysyłać :)
    Buziaki.

    Ps. gdyby to było bliżej to wpadłabym na kawę i ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ci raj ;) ciasto, bułki, sprzątanie, ale żeś wypoczela :) gdzie te filmy upchalas?
    Ale ja to dobrze rozumiem. Ja też tak mam jak zostaje sama :)
    Właśnie ostatnio bardzo mi tego brakuje :)
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie babskie dni fajnie sa!!
    Ja czasami nawet lubie pobyc sama...i moze nie pieke ale robie wszystko w swym tempie i wedlug ochoty.
    Piekna zima, fajny taki meski wypad- dla kazdego cos dobrego!
    Ciesze sie, ze zalpalas chwilke dla siebie.
    Pozdrawiam z mroznego Niemcowa ( -14°)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chętnie swoich gdzieś posłała, żeby mieć chwilę spokoju i odrobinę czasu tylko dla siebie :) Szczęściara z Ciebie, Iskierko ;)

    OdpowiedzUsuń